Congresos de la Federación de Enseñanza de CCOO | 19 abril 2024.

Elecció del nou Secretari General de la Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears

El 22 d'abril es va celebrar el IXè Congrés de la Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears, on Mario Devis va ser triat com a Secretari General per als pròxims quatre anys.

26/04/2021.
    Comissió Executiva 2021

La Federació d’Educació de CCOO de Illes Balears ha realitzat a Palma de Mallorca el seu IXè Congrés a on s’han acreditat més del 87% dels delegats i delegades convocats, participat de forma presencial. En tot moment s'han mantingut els protocols de seguretat i s'ha habilitat la participació telemàtica, degut a les circumstàncies relacionades amb la COVID, als representants de les entitats convidades.

El Congrés ha començat amb la benvinguda del Secretari General de la CS de CCOO Illes Balears, José Luis García, i les posteriors intervencions de diferents representants institucionals (entre ells el Conseller d’Educació Martí Xavier March i Cerdà) i d’organitzacions relacionades en el món educatiu com la FAPA, el Consell Escolar de Mallorca i Consell Escolar de les Illes Balears. La cloenda va ser a càrrec del senyor Francisco Garcia Suarez, Secretari General de la Federació Estatal d'Ensenyament

El congrés ha aprovat, amb més del 84% dels vots a favor, les candidatures presentades per Mario Devis Luján a la: Secretaria General, Comissió Executiva (foto adjunta), Comité Federal (amb representació dels diferents sectors i territoris) i les delegacions que participaran en els Congressos de Nivell Superior.

En paraules del nou Secretari General de la Federació d’Ensenyament: “se’ns obrin molts de reptes en aquests temps, hem d'escometre els canvis esencials en l’Educació per donar resposta al canvi de model productiu i social que necessitem a les nostres illes”